Публікації
Svitlana Pochtovjuk, Iryna Shvedchykova, Iryna Soloshych
International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES’19). – Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National University (Ukraine), 2019.
Дата публікації : 23.09.2019
Pochtovjuk S. Soloshich I.
International Journal of Engineering and Technology (UAE). – 2018. – Vol 7, No 4.3 (2018) : Special Issue 3
Дата публікації : 12.08.2018
Сутність методичної компетентності вчителя інформатики
Почтовюк С.І.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. – Вип. 4 (95).
Дата публікації : 20.05.2018
Індивідуальність як значуща характеристика особистості сучасного вчителя
Почтовюк С.І.
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». – 2018. – Випуск 1 (42).
Дата публікації : 19.02.2018
Черненко В.П., Почтовюк С.І.
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – 2017
Дата публікації : 16.03.2017
Почтовюк С.І., Солошич І.О.
Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання – Том 52, № 2. – 2016.
Дата публікації : 23.05.2016
Формування загальнолюдських моральних цінностей школярів як основа духовного виховання
С.І. Почтовюк
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка» – № 3(75). – 2014. – С. 88–93.
Розглядаються проблеми духовно-морального виховання школярів. Визначено оптимальні умови формування понять про загальнолюдські моральні цінності, моральні основи виховання та розвитку особистості, що є засобом формування духовності людини. Запропоновані завдання, практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис людини, що включають в себе національну свідомість, розвиток духовності, моральну, художньо-естетичну культуру.
Дата публікації : 21.07.2014
The feasibility of the concept of sustainable development in the field of education in Ukraine
S. Pochtovyuk, Marie Hesková a kol
Mezinárodni vědecké conference “Udržitelný rozvoj V.”. - České Budějovice: VŠERS. – 20.- S.16-22
The basic aspects of sustainable development in the field of Education of Ukraine, education is seen as a major factor for sustainable development, set out his principles and conditions of sale. We consider the complex problems of education, aimed at implementing a sustainable future.
Дата публікації : 21.03.2014
С.І. Почтовюк
Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – № 31. – 2013. – С. 271–277.
Розглядаються деякі методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі вивчення шкільних дисциплін. Обґрунтовується необхідність використання ІКТ в освітньому процесі та дидактичні можливості відповідних технічних засобів. Наводяться приклади розвʼязування деяких задач за допомогою ІКТ, переваги наведеного способу розвʼязування.
Дата публікації : 20.12.2013
Дослідження часових рядів на основі методу SSA
Н.Г. Кирилаха, Т.А. Потопальська
Матеріали XX Міжн. наук.-прак. конф. “Актуальні проблеми життєдіяльності суспільства ”. – Кременчук: КрНУ, 2013. – С. 39–40.
Дата публікації : 28.01.2013
С.І. Почтовюк
Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 2: Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. – 2011. – № 13 (20). –С. 133–140.
Розглядаються компоненти методичної системи розвитку критичного мислення студентів у процесі навчання інформатичних дисциплін. Розкрито психолого-педагогічні проблеми формування та розвитку критичного мислення студентів у процесі навчання інформатики. Обґрунтовано необхідність формування у майбутніх фахівців таких властивостей критичного мислення, як логічність, системність, гнучкість та широта мислення. Приділено увагу рефлексивній діяльності студентів, розвиток якої дає їм змогу усвідомити власну діяльність та унікальність.
Дата публікації : 12.12.2011
Психологічні механізми рефлексії та якості критичного мислення майбутнього програміста
С.І. Почтовюк
Проблеми освіти: наук. зб. – № 56. – 2008. – С. 50–55.
Розглядаються різні точки зору на роль критичного мислення в організації і здійсненні діяльності. Для більш глибокого розуміння критичного мислення з’ясовується, що являє собою психологічний механізм рефлексії. На основі проведеного дослідження уточнюються якості критичного мислення, які вважається за необхідне формувати і розвивати в процесі навчання програмування.
Дата публікації : 06.06.2008